Proposta d'obrir una nova PLAÇA DE LA TECNOLOGIA

Bones!

Aquest tema és per fer una proposta per l’Àgora: obrir una nova plaça on poder publicar futurs projectes de barri al voltant de la tecnologia. Com a @hacklab-guinardo ens plantegem vàries eines que podrien funcionar molt bé. Al mateix temps crec que és important crear alternatives a les empreses més riques del món: Google, Facebook, Amazon, Apple, Microsoft, etc. i que aquestes eines i servidors estiguin al servei del barri i autogestionades pel propi veïnat.

En aquesta plaça s’hi podria publicar, per exemple:

• Necessitats tecnològiques dels diferents col·lectius i negocis del barri. Com compartir dominis, servidors web, mapes barrials de comerços locals o o tot allò que surti.

• Possibles projectes de sobirania tecnològica per crear xarxa entre el veïnat

• Dubtes i debats sobre les alternatives ètiques que ja existeixen i que no coneixem al model hegemònic actual basat en la venta de dades i la publicitat.

Què us sembla?

Seguint la Proposta de mètode de decisió i consens virtual per l'autogestió de l'Àgora que vam acordar, si més de 5 persones estem d’acord en això i ningú en contra, les persones administradores ( @hacklab-guinardo ) tirarem endavant amb la proposta.

Què us sembla?

• Em sembla bé!

0 votants

• Si no estàs d’acord comenta el per què, i així intentem transformar la proposta i trobar un nou consens
2 'M'agrada'

Com a integrant del hacklab Guinardó crec que estaria molt bé per poder compartir i debatre quines són les necessitats tecnològiques del barri. Com som poques persones no arribem a veure tot allò que necessita el barri, i si altra gent del barri ens pot fer arribar propostes o altres casos concrets seria molt interessant i enriquidor.

1 'M'agrada'

Bones, seguint la Proposta de mètode de decisió i consens virtual per l'autogestió de l'Àgora, ja ha passat més d’una setmana i estem d’acord més de 5 persones, per tant tirem endavant amb la nova PLAÇA DE LA TECNOLOGIA!